حفاظ-شاخ-گوزنی-و-بوته-ای-سازه-تک

حفاظ شاخ گوزنی چیست ؟

در مقایسه با دزدگیرها و دوربین‌های بی‌کیفیت و گران قیمت و سایر روش‌های هزینه‌ساز حفاظ شاخ گوزنی مناسب و معقولی دارد و پس از یک بار نصب نیاز به هیچ گونه سرویس دوره ای و یا نگهداری مستمر ندارد. روش نصب این نوع حفاظ هم نسبتاً آسان است و بسته به بستر و محیط کار و شرایط بنا متفاوت است. اما به طور کلی  انواع نماهای سنگی، فلزی و یا کامپوزیت قابلیت پیاده‌سازی و اجرا دارد. به طور کلی حفاظ شاخ گوزنی با میخ و تسمه محکم و تثبیت می شود. همین روش آسان و کم هزینه به مراتب بهه صرفه‌جویی در قیمت تمام شده برای آپارتمان های در حال ساخت وحفاظت از سایر اماکن منجر می‌شود.

حفاظ شاخ گوزنی

شاخ گوزنی

تولید حفاظ شاخ گوزنی سازه تک در زمینه تولید حفاظ شاخ گوزنی افتخار می کند که چه از نظر قیمت حفاظ شاخ گوزنی و هم چنین بالاترین کیفیت را برای مردم ارائه می دهد .چون تصمیم نداریم برای یکبار مشتری ما بمانید و ما همواه سعی داریم تامین کننده آرامش و راحتی شما در منزل – ویلا -باغ و … شما عزیزان باشیم .همچنین برای راحتی رفاه شما عزیزان نصب و اجرای این حفاظ را انجام خواهیم داد .

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای نوعی از حفاظ های خاردار می باشد بر روی سر در آپارتمان ها و دیوار ها جهت حفظ امنیت و همچنین زیبایی استفاده می شود از مزایای این حفاظ ها می توان به این اشاره کرد تا عبور از این نوع حفاظ ها به سختی و شاید بتوان گفت اصلا امکان ناپذیر باشد به دلیل شاخه های پر پیچ و بسیار تیز مانند شبیه چاقو . نصب و اجرای حفاظ بوته ای بسیار راحت و آسان بوده و در مدت زمان کوتاهی اجرا می گردد

حفاظ شاخ گوزنی لیلیوم

حفاظ نامنظم

این نوع حفاظ ها نیز جزء حفاظ های پر پیچ با شاخه های برنده و خطرناک برای رودیوار می باشد که به آن ها حفاظ نامنظم یا حفاظ نا منظم می گویند .که در اکثر مناطق مسکونی ویلاها و …. مورد استفاده قرار می گیرد نکته جالب برای حفاظ های نامنظم این می باشد که زوایای حفاظ ها به نحوی قرار دارد که جای دستی برای قرار دادن وجود ندارد .

حفاظ سرنیزه دیواری

انواع حفاظ سازه تک

حفاظ بوته ای یا حفاظ بوته خاری، تولید شده و الهام گرفته از بوته های خاردار مختلف می باشد که بعنوان حفاظ های روی دیوار و همچنین روی پنجره ها و فنس ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. حفاظ بوته ای یا حفاظ بوته خاری، سازه ی فلزی متشکل از میلگرد های فرم دار نامنظم در جهات مختلف می باشد که جهت محافظت از منازل، باغ ها، ویلا ها و … روی دیوار ها و قسمت هایی که احتمال ورود سارقان می رود، نصب می گردند. حفاظ بوته ای (حفاظ بوته خاری) ، حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ لاله ای ، حفاظ سرنیزه ای ، حفاظ خارپشتی ، حفاظ ترکیبی ، حفاظ کمانی می باشد.

کاربرد استفاده از حفاظ شاخ گوزنی

پس از آنکه از انتخاب خود اطمینان حاصل نمودید، بازدید از مکان مورد نظر جهت حفاظ بندی توسط مشاور صورت گرفته و در تعیین عرض و تراکم حفاظ و همچنین برآورد هزینه های لازم بعمل خواهد آمد.همانطور که در متن به طراحی ویژه و خاص نرده های شاخ گوزنی اشاره شد، این حفاظ به خودی خود هم شکیل و چشم نواز است. ترکیب این نرده با دیوارهای سنگی، آجری، بتنی و نماهای رومی ظاهر یک کاخ غیر قابل نفوذ را به ذهن بیننده  متبادر می کند.

۱- قابل استفاده در پنجره های آپارتمانهای مسکونی، دفاتر اداری، مطب ها، ویلا ها و باغ های شخصی و …

۲- قابلیت نصب بر روی انواع فنس ها (بالکن و نرده های اطراف باغ ها و ویلا ها).

۳- قابل تولید و نصب بر روی تمامی دیوار ها با عرض های متفاوت.

حفاظ شاخ گوزنی

کاربرد انواع حفاظ شاخ گوزنی

۱- قابلیت استفاده از حفاظ بوته ای در پایگاه های نظامی

۲- مورد استفاده در بخش های مختلف فرودگاه ها

۳- قابل استفاده در مدارس

۴- مناسب برای استفاده در زندان ها (پنجره ها، فنس ها و دیوار ها)

۵- قابل استفاده برای هتل ها

۶- منازل شخصی

۷- مجتمع های مسکونی

۸- شرکت ها

۱- قابل استفاده در پنجره های آپارتمانهای مسکونی، دفاتر اداری، مطب ها، ویلا ها و باغ های شخصی و …

۲- قابلیت نصب بر روی انواع فنس ها (بالکن و نرده های اطراف باغ ها و ویلا ها).

۳- قابل تولید و نصب بر روی تمامی دیوار ها با عرض های متفاوت.

حفاظ سرنیزه دیواری

مقایسه حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای

حفاظ شاخ گوزنی در مقایسه با حفاظ بوته ای در استحکام و زیبایی، در رتبه بالاتری می باشد. حفاظ شاخ گوزن در سایز های مختلف و قابلیت اضافه کردن تراکم شاخک ها را دارد. نصب آسان و همخوانی رنگ و جلوه ی شاخک ها با نمای آپارتمان های، ماندگاری رنگ در شرایط آب و هوایی مختلف از ویژگی های حفاظ شاخ گوزنی می باشد. حفاظ شاخ گوزنی از نظر هزینه نصب و تولید از نظر اقتصادی نسبت به حفاظ بوته ای به صرفه تر می باشد. شاخ گوزنی دارای عرض زیاد بوده و امکان تعیین عرض آن نسبت به عرض مکان مورد نظر و همچنین نیاز مشتری وجود دارد.

  • عبور از بالای این حفاظ ها غیر ممکن می باشد.
  •  
    خمکاری های روبه بیرون و در جهت های مختلف آن مانع ایستادن در کنار آن ها می شود.
  •  
    حفاظ شاخ گوزنی فولاد بوده.
  •  
    تراکم بالای نیزه های موجود علی رغم استحکام، نشان دهنده امنیت بالای این حفاظ می باشد.
  •  
    با انتخاب و سلیقه های متفاوت مشتریان.
  •  
    تراکم نیزه های موجود در حفاظ های شاخ گوزنی قابل تغییر می باشد.
  •  
    در مورد عرض این حفاظ ها نیز به همین صورت می توان عمل نمود.
    حفاظ شاخ گوزنی در بالای درب اهنی که چهارچوب دارند نیز قابل نصب است .
Scroll to Top
اسکرول به بالا