قیمت لوله خراطی آهنی 09359338454

قیمت لوله خراطی آهنی به چند عال بستگی دارد:

یکی از عوامل مهم تاثیر گذار در قیمت گذاری لوله های اهنی ضخامت لوله خراطی می باشد که در ضخامت های هفت دهم هشت دهم و نه دهم برای راه پله های اهنی تولید میشود و همچنین برای ساخت  پایه مبلی های اهنی از لوله ضخامت یک دهم و یک بیست پنج و لوله یک نیم استفاده میشود .

عامل دوم که در قیمت محصولات لوله خراطی تاثیر دارد قط لوله های کونیک شده می باشد از لوله یک نیم تا لوله پنجاه تولید میشود.

عامل سوم که سایز بندی محصولات میباشد در اتفاع های مختلفی تولید می شود که برای نرده های راه پله اهنی سایز 75 سانت و 86 سانت استاندارد میباشد تولید می شود و سایزهای دیگر که سفارشی میباشد تولید میشود. و برای محصولات پایه مبلی در سایز های 13 و15 تا 90 سانت تولید میشود.

عامل پهارم در قیمت گذاری محصولات طرح های روی له له میباشد که زیبایی خاصی هم در پایه مبل سازی و هم در نرده های اهنی راه پله تاثیر دارد.

نمونه کار عکس های زیر توجه فرمایید :

لوله خراطی تولیدکننده عمده لوله کونیک
لوله خراطی تولیدکننده عمده لوله کونیک
قیمت لوله خراطی آهنی
قیمت لوله خراطی آهنی 09359338454

توضیحات قیمت گذاری لوله خراطی

امروزه برای کمتر شدن هزینه های ساخت ساز و محصولات فلزی مانند نرده راه پله که از قدیم فرفورژه مورد مصرف بوده است هزینه های زیادی دارد اما الان با گسترش امکانات و محصولات مختلف ورقی فلزی و پلاستیکی و چوبی انتخاب ها به سمت محصولات سبک وزن و کم هزینه پیش میرود که در تعیین انتخاب نقش مهمی دارد قیمت لوله خراطی امروزه با وزنی سبک و ارتفاع های استاندارد راه پله سازگاری بالایی دارد

قیمت نصب لوله خراطی راه پله ای

برای نصب لوله خراطی راه پله از قوطی های 20*40 و لوله استفاده می شود و برای ابتدای پله از ستونی اول پله و در میان پله گردها از ستونی های اول پله استفاده می شود .لوه کونیک راه پله به دلیل شکل ظاهری و تمیز بودن کار و سبک بودن محصولات قیمت پایینی دارد و در چند مدل نقش تولید نصب می شود .

انواع مدل های لوله خراطی

لوله خراطی ها از نظر ظاهری به دو مدل تک گل و لوله دو گل تقسیم میشوند که بر اساس سایز های لوله کونیک دو سایز دارند

سایز استاندارد 75 سانت

سایت استاندارد 86 سانت

قیمت لوله خراطی آهنی 75 سانت -لوله کونیک 75 سانت

لوله های خراطی در سایز 75 سانت به پنج قطر مختلف تقسیم می شوند قیمت لوله خراطی آهنی بستگی به سایز لوله متفاوت است:

قطر لوله 22 سانت طرح دار و ساده کونیک شده

قطر لوله 25 سانت طرح دار و ساده کونیک شده

قطر لوله 28 سانت طرح دار و ساده کونیک شده

قطر لوله 32 سانت طرح دار و ساده کونیک شده

قطر لوله 38 سانت طرح دار و ساده کونیک شده

خروج از نسخه موبایل