شاخ گوزنی لرستان09359338454

شاخ گوزنی لرستان

جهت سفارش شاخ گوزنی لرستان به ما تماس بگیرید 09359338454 فرزادکیا، حفاظ شاخ گوزنی یکی از بهترین حفاظهای امنیتی است که روی دیوار ساختمانها نصب می شود. از آنجایی که بیشتر سرقتها که از منزل انجام می شود، به دلیل امنیت پایین محوطه اطراف خانه و ورودی های خانه است. باید به فکر راهی برای ایمن تر کردن دیوارهای ساختمان خود باشید تا به کسی اجازه ورود بدون اجازه را ندهید. حفاظ شاخ گوزنی برای ساختمانهای مسکونی، اداری، ویلاها، مراکز تفریحی، شرکتها و… قابل استفاده است.

ایران سازه تولید کننده انواع شاخ گوزنی می باشد که به سراسر کشور از جمله ارسال شاخ گوزنی به لرستان فعالیت دارد محصولات ما با بهترین کیفیت و قیمت مناسب برای همکاران واهنگران گرامی می باشد.

شاخ گوزنی لرستان

سفارش نرده شاخ گوزنی لرستان

جهت سفارش انواع حفاظ دیواری شاخ گوزنی در لرستان میتوانید با ما تماس بگیرید .
0935-933-8484 فرزادکیا

حفاظ شاخ گوزنی لرستان

ارتفاع نرده شاخ گوزنی لرستان

نرده های شاخ گوزنی قابل ارسال و نصب در لرستان دارای پنج نوع سایز استاندارد و متداول است که بیشترین مخاطب و کاربرد را دارد. این ارتفاعات شامل70 ، 80، 90 ، 100 و 120 سانت میباشد. ارتفاع 80 و 90 سانت مناسب برای ساختمان های مسکونی داخل شهر و مناطق پر رفت و آمد است. برای مناطق کم ترافیک مانند باغ ویلا ها و یا مناطق ارزی بیشتر از ارتفاعات بالا مانند 100 سانت استفاده میشود.

البته ارتفاع بسته به درخواست مشتری از 70 سانت تا 120 سانت قابل ساخت و تولید است که غیر از این ارتفاعات ذکر شده 70 ، 90 و 110 سانتی‌متری نیز قابلیت تولید را دارد. ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی در ملرستان مناسب همان مقداری بود که در بخش بالایی اعلام شد.

قیمت شاخ گوزنی لرستان

جهت مشاهده انواع درب فرفورژه کلیک نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل