حفاظ شاخ گوزنی دیوار

حفاظ شاخ گوزنی دیوار

حفاظ شاخ گوزنی دیوار نوعی نرده اهنی با شاخک هایی مثل شاخ گوزن می باشد که نوک ان تیز می باشد و در شکل و اندازه های مختلف تولید می شود جنس حفاظ شاخ گوزنی از میلگرد اهنی و قوطی پروفیل پایه دار و پایه میلگردی می اشد.

حفاظ شاخ گوزنی دیوار به پنج دسته اصلی تقسیم می شود :

شاخ گوزنی ساده

شاخ گوزنی بوته ای

شاخ گوزنی نیزار

شاخ گوزنی لیلیوم

شاخ گوزنی ابشاری

شاخ گوزنی ابشاری و بوته ای معمولاً شاخک های بیشتری دارند ترجیح می دهند تا از این نرده برای ایجاد امنیت بالاتر استفاده کنند.
چون شاخک های تیغ دار سرنیزه زیاد دارند عبور و خروج از روی انها به سختی و غیرممکن است حین استفاده از حفاظ های بوته ای ارتفاع نرده و بلندی ان خیلی تاثیر گذار است .
مدل های جذاب تر این نرده حفاظ های بوته ای از دو قسمت شاخدارساقه و سر گل ساخته شده‌اند.
با اشکال زیبا ظاهری جذاب تر و زیباتر به ساختمان شما منتقل خواهد کرد.
برای زیبایی در دربالای هر شاخه قسمت شاخه حفاظ بوته ای یک گل طلایی رنگ طراحی شده است که زیبایی هر بوته را بیشتر کرده در عین حال امنیت بیشتری نیز ایجاد نموده است.

حفاظ شاخ گوزنی دیوار
حفاظ شاخ گوزنی دیوار


بنابر سلیقه افراد به دلیل این که حفاظ های بوته ای معمولاً شلوغ تر و پر تراکم تر به نظر می رسند ترجیح می دهند تا از حفاظ های شاخ گوزنی که سادگی بیشتری دارند استفاده کنند.
چنآنچه شما یک حفاظ بوته ای و یا شاخ گوزنی مرغوب تهیه کنید تفاوت چندانی در حین استفاده از این محصولات برای شما وجود نخواهد داشت.
چون هر دو ان ها خود امنیت مناسبی در محل مورد نظر ایجاد خواهند کرد.

پس از تعیین متراژ با تماس با 09359338454 حفاظ ایران سازه میتونین با پرداخت بیعانه ، حفاظ را جلوی در محل موردنظرتان دریافت نمایید

از خاصیت حفاظ شاخ گوزنی دیوار با توجه به میلگرد جوش داده شده و رنگ کوره ای مقام به رطوبت آن میتوان به عدم نیاز به مراقبت های بعد از نصب ،ارامش خاطر از ماندگاری طولانی مدت ، خیال راحت برای افراد داخل ساختمان به دلیل عدم ورود افراد سارق و همچنین نصب ساده و کم هزینه بدون تخریب و اجرای ساده و اصولی این نوع از حصار است.در پایان نصب این گونه از محافظ ها میتوانید با ارامش خاطر و مدت زمان بیشتری را در طول شبانه روز بدون احساس خطر و ورود فوری سارقین با توجه به ویژگی های ساختاری و کارامدی این نوع از نرده حفاظ روی ساختمان دیوار می توانید با خاطری راحت و بدون نگرانی از آن استفاده کنید.

شاخ گوزنی لیلیوم جدید ترین مدل های حفاظ و صد البته از بهترین نوع آن به عناون حفاظ دیوار ساختمان است. در بعضی موارد با توجه به محل قرار گیری حفاظ می توان از آن برای حفاظ درب های ویلایی لبه دورتا دور ساختمان پنجره هم استفاده کرد.حفاظ شاخ گوزنی لیلیوم هم به عنوان نرده کاربرد دارد و هم امنیت ساختمان را حفظ می کند. این نرده حفاظ های زیبا، علاوه بر حفظ جذابیت و زیبایی خود، بسیار ایمن تر از دیگر حفاظ ها می باشد. چرا که عرض بلندی دارند که بیشترین میزان عرض دیوار را تحت پوشش خود دارند. پس جایی برای قرار دادن دست و پا ندارند. از این رو احتمال سرقت بسیار پایین است. وجود خارها و شاخه های در هم گره خورده که بسیار تیز می باشند، امکان هر گونه دزدی و سرقت را از بین می برد. زیرا در صورتی که فردی از این حفاظ بالا رود، خارها و شاخه های تیز موجب بریده شدن بدن و آسیب رساندن به وی می شود.

حفاظ شاخ گوزنی دیوار در چه اندازه هایی تولید می گردد؟

این نرده اهنی طبق سفارش مشتری واندازه ارتفاع دیوارهای بلند و کوتاه در ابعاد مختلفی قابل تولید می باشد. بطور استاندارد و رایج در اندازه و تراکمی که در زیر به آنها اشاره شده تولید میگردد.

طول استاندارد : به طور معمول و رایج ۲ متر ساخته می گردد.
ارتفاع وبلندی حفاظ : اندازه های ۷۰ سانتیمتر تا ۱۵۰ سانتیمتر می باشد.
عرض پهنای شاخ گوزنی : متناسب با ارتفاع از ۴۰ سانت تا ۶۰ سانت هستند.
تراکم یا فشردگی: معمولا تراکم آن از ۸ شاخه اصلی در ۲متر تا ۱۵ ردیف شاخه تراکم اصلی در دو متر می باشد.
تعداد شاخک ها و ردیف ها : تعداد شاخ های نصب شده در عرض که به طور معمول سه تا پنج پرشاخک است.

عوامل موثر بر تولید حفاظ شاخ گوزنی :

۱-تاثیر وزن بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی:

هرچند قیمت حفاظ شاخ گوزنی را بصورت متری محاسبه میکنند ولی شما باید وزن تقریبی هر متر را نیز داشته باشید

۲-تاثیر نوع جوشکاری بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی:

دو روش برای جوشکاری حفاظ استفاده میشود: جوشکاری قدیمی (الکتردود) و جوشکاری مدرن( تحت گاز co2 ) جوشکاری مدرن هر چند هزینه بالاتری دارد ولی قطعا به دلیل جوش عالی ، اتصال محکمتر و بادوامی تری ارائه میکند در دراز مدت برای خریدار به صرفه تر است. کارخانه های معتبر از این روش جوشکاری استفاده میکنند

۳- تاثیر نوع رنگ بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی :

استفاده از رنگ مایع و شناورکردن حفاظ در حوضچه رنگ به روش قدیمی هزینه به مراتب کمتری نسبت به رنگ کوره ای الکترو استاتیک دارد.

حفاظ رو دیوار (حفاظ نیزار)

۴-تاثیر تعداد شاخه های هر مدل فشردگی و تعداد سرنیزه ها تیز هر میلگرد (تراکم) 
شاخ گوزنی لیلیوم
شاخ گوزنی لیلیوم
جهت مشاهده انواع درب اهنی درب اکاردونی کلیک نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا